توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز چهارشنبه 28 شهریور ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD در معاملات اولیه اروپایی روز چهارشنبه 28 شهریور، در محدوده 2570 دلار در حال نوسان است و تلاش می‌کند تا کشش معناداری به دست آورد. معامله‌گران اکنون به نظر می‌رسد که محتاط هستند. و ترجیح می‌دهند قبل از موقعیت‌گیری برای حرکت جهت دار بعدی، منتظر نتیجه جلسه دو روزه بسیار مورد انتظار کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) باشند.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در معاملات امروز چهارشنبه 28 شهریور در اروپا در بالای 1.1100 در حال حفظ افزایش جزئی خود است. دلار آمریکا در میان افزایش شرط‌بندی‌ها برای کاهش نرخ بهره بزرگ فدرال رزرو و روحیه بازار محتاطانه، تضعیف شده است. همه چشم‌ها به رأی سیاست فدرال دوخته شده است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD  امروز چهارشنبه 28 شهریور با افزایش به سمت 1.3200 حرکت می‌کند. داده‌های انگلیس نشان داد که CPI اصلی سالانه در ماه آگوست 3.6 درصد افزایش یافته است. که نسبت به افزایش 3.3 درصدی در جولای افزایش یافته است و از GBP حمایت کرد. تمرکز به تصمیمات سیاستی فدرال رزرو تغییر می‌کند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز چهارشنبه 28 شهریور پس از کاهش چشمگیر شاخص پیشرو وستپک استرالیا، روند صعودی خود را در نزدیکی 0.6775 متوقف می‌کند. معامله‌گران قبل از مرحله بعدی یک حرکت جهت‌دار، منتظر تصمیم کلیدی سیاست فدرال رزرو هستند. با این حال، افزایش شرط‌بندی‌ها برای یک کاهش نرخ بهره بزرگ‌تر توسط فدرال رزرو، فروش دلار آمریکا را احیا می‌کند و این جفت ارز را در سطح بالای خود نگه می‌دارد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x