توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD در معاملات امروز سه شنبه 21 شهریور در جلسه آسیا در حال تثبیت روند صعودی دو روزه خود بالای سطح 2500 دلار است. خریداران طلا نفس راحتی می کشند، زیرا حرکت بعدی جهت دار احتمالاً با انتشار داده های مهم شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در اواخر امروز سه شنبه آغاز می شود.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در اوایل جلسه امروز سه شنبه 21 شهریور در جلسه اروپا در نزدیکی سطح 1.1050 در حال حفظ افزایش خود است. این جفت ارز از ضعف دلار آمریکا ناشی از کاهش USD/JPY حمایت می کند. افزایش بیشتر ممکن است به دلیل انتظارات کبوتری ECB محدود باشد. اکنون همه چشم ها به داده های CPI ایالات متحده دوخته شده است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز چهارشنبه 21 شهریور در نزدیکی 1.3100 با مشکل مواجه است و پس از داده‌های نامطلوب انگلیس نتوانسته به دستاوردهای اخیر خود اضافه کند. اقتصاد انگلیس در ماه جولای دوباره راکد شد در حالی که تولید صنعتی نیز به طور غیرمنتظره کاهش یافت و از افزایش پوند استرلینگ جلوگیری کرد. CPI ایالات متحده بعدی در کانون توجه است.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز چهارشنبه 21 شهریور با عقب‌نشینی به سمت 0.6650، پس از بهبود دلار آمریکا، روند افزایشی خود را کاهش می‌دهد. پیشرفت‌های بیشتر با توجه به نظرات هانتر RBA محدود می‌شود، در حالی که معامله‌گران قبل از داده‌های مهم تورم مصرف‌کننده ایالات متحده در حاشیه منتظر می‌مانند.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x