توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز سه شنبه 20 شهریور ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD  امروز سه شنبه 20 شهریور در تلاش برای حفظ سطح 2500 دلار است. با وجود عقب نشینی جزئی، قیمت طلا همچنان در محدوده اخیر خود باقی مانده است و معامله گران تا انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز چهارشنبه از انجام معاملات جدید خودداری می کنند.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در جلسه امروز سه شنبه 20 شهریور در اروپا در نزدیکی سطح 1.1050 در حال دفاع از اندک افزایش خود است. کاهش شرط‌بندی برای کاهش نرخ بهره 50 واحدی فدرال، دلار آمریکا را در میان فضای محتاطانه تقویت می‌کند. در حالی که یورو برای کسب قدرت در انتظارات کبوتری بانک مرکزی اروپا تلاش می‌کند.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD  امروز سه شنبه 20 شهریور با یک پیشنهاد جدید برای آزمایش 1.3100 حرکت می‌کند. داده‌ها از انگلیس نشان داد که نرخ بیکاری ILO در سه ماه تا جولای همانطور که پیش‌بینی شده بود، به 4.1 درصد کاهش یافت و پوند استرلینگ را افزایش داد.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز سه شنبه 20 شهریور پس از انتشار داده‌های تراز تجاری چین بهبود می‌یابد. تراز تجاری چین در ماه آگوست به CNY 649.34 میلیارد افزایش یافت، در حالی که خوانش قبلی CNY 601.90 میلیارد بود. دلار آمریکا با توجه به اینکه داده‌های اخیر کار کاهش احتمال کاهش نرخ بهره تهاجمی فدرال رزرو در سپتامبر را افزایش داده است، حمایت دریافت کرد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x