توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز جمعه 23 شهریور ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD در معاملات اولیه اروپایی روز جمعه 23 شهریور، در محدوده مثبت خود باقی مانده است. و در حال حاضر در نزدیکی منطقه 2565-2570 دلار یا بالاترین رکورد قرار دارد.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در معاملات امروز جمعه 23 شهریور در جلسه اروپا در محدوده زیر 1.1100 در نوسان است. این جفت ارز بهبود قبلی خود را در میان ضعف پایدار دلار آمریکا و روحیه بازار مختلط، در حالی که معامله گران تصمیم سیاستگذاری کمتر کبوتری ECB را پیش از داده های احساسات ایالات متحده هضم می کنند، تثبیت می کند.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز جمعه 23 شهریور برای دومین روز متوالی روند مثبت پیدا کرد و در بازار اروپا نزدیک به 1.3150 معامله شد. با وجود لحن محتاطانه ریسک، این جفت ارز از افزایش شرط‌بندی‌ها برای یک کاهش نرخ بهره بزرگ‌تر توسط فدرال رزرو بهره‌مند می‌شود که همچنان بر دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز جمعه 23 شهریور با توجه به داده‌های ایالات متحده که احتمال کاهش نرخ بهره تهاجمی فدرال رزرو هفته آینده را افزایش داده است، افزایش می‌یابد. شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده بالاتر از انتظارات افزایش یافت که توسط هزینه‌های بالاتر خدمات هدایت می‌شود. انتظار می‌رود فدرال رزرو در نشست سپتامبر خود نرخ بهره را 25 واحدی کاهش دهد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x