توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز جمعه 13 مهر ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD روز جمعه 13 مهر در زیر مقاومت کلیدی 2670 دلار در حال نوسان است، در حالی که معامله‌گران در آستانه انتشار داده‌های اشتغال غیرکشاورزی خود را دوباره مستقر می‌کنند. دلار آمریکا نیز از بالاترین سطح شش هفته‌ای خود عقب‌نشینی می‌کند.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در معاملات امروز جمعه 13 مهر در اروپا در زیر 1.1050 در نوسان است. این جفت ارز فاقد انگیزه جهت گیری واضح است، زیرا معامله گران پیش از داده های کلیدی اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده از قرار دادن شرط های جدید خودداری می کنند. همچنین تمرکز بر سخنرانی ECB خواهد بود.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز جمعه 13 مهر با بهبود به نزدیکی 1.3150 بازگشته است. با این حال، افزایش بیشتر به نظر می‌رسد مبهم است، زیرا معامله‌گران برای داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی بسیار مورد انتظار ایالات متحده برای سرنخ‌های جدید در مورد چشم‌انداز نرخ بهره فدرال آماده می‌شوند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز جمعه 13 مهر با توجه به اینکه انتظار می‌رود RBA موضع سرسختانه خود را در ماه نوامبر حفظ کند، افزایش می‌یابد. AUD مرتبط با کالا از اقدامات محرک در چین، بزرگترین شریک تجاری استرالیا حمایت می‌کند. AUD/USD حساس به ریسک ممکن است با توجه به اینکه رئیس‌جمهور ایالات متحده بایدن اعلام کرد که اسرائیل می‌تواند زیرساخت‌های نفتی ایران را هدف قرار دهد، با مشکل مواجه شود.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x