توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز سه شنبه 6 شهریور ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD در حال تثبیت روند صعودی بالای 2500 دلار است، زیرا خریداران منتظر محرک‌های جدید برای شروع یک روند صعودی جدید هستند. اکنون تمرکز بر داده‌های میان‌مدت مسکن و احساسات ایالات متحده است، زیرا تنش‌های خاورمیانه در حال کاهش به نظر می‌رسند. بنابراین میتواند روی طلا تاثیرگذار باشد.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در صبح اروپا روز سه‌شنبه 6 شهریور بالای سطح 1.1150 تثبیت شده است. دلار آمریکا تلاش می‌کند تا بهبود خود را گسترش دهد، که در محیط بازار محتاطانه خوش‌بینانه، از این جفت ارز حمایت می‌کند. تمرکز اکنون بر داده‌های اقتصادی میان‌مدت ایالات متحده است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD در جلسه اروپایی روز سه‌شنبه 6 شهریور در محدوده 1.3200 در حال نوسان است. کاهش نگرانی‌ها در مورد گسترش درگیری در خاورمیانه، روند بهبودی دلار آمریکا را محدود کرده است و به این جفت ارز کمک می‌کند تا پیش از انتشار داده‌های احساسات و مسکن ایالات متحده، بالای آب بماند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز سه شنبه 6 شهریور با یافتن خریداران جدید به سمت 0.6800 بازمی‌گردد. کاهش بهبود دلار آمریکا و کاهش بالقوه تنش‌های خاورمیانه از استرالیا حمایت می‌کند، با وجود روحیه محتاط بازار. امروز داده‌های سطح متوسط ایالات متحده در انتظار است.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x