توضیحات
در این ویدیو به تحلیل تکنیکال طلا EUR/USD ، XAU/USD و دیگر جفت ارزهای دیگر بازار فارکس در روز جمعه 27 مهر ماه پرداختیم.
ویدیو

طلا XAU/USD:

طلا XAU/USD روند صعودی خود را تقویت می‌کند و به فراتر از قیمت 2700 دلار صعود می‌کند و در جلسه آسیایی روز جمعه به بالاترین رکورد جدید می‌رسد. بانک‌های مرکزی بزرگ نرخ‌های بهره را کاهش داده‌اند و انتظار می‌رود سیاست پولی را بیشتر کاهش دهند.

 

 

 

یورو دلار EUR/USD:

جفت ارز EUR/USD در اوایل جلسه اروپایی روز جمعه 27 مهر به نزدیکی 1.0850 باز می گردد. خوش بینی چین به محرک و اصلاح گسترده دلار آمریکا به این جفت ارز کمک می کند تا ضررهای ناشی از تصمیم میانه‌رو بانک مرکزی اروپا را بازیابی کند. همه چشم ها همچنان به فدرال اسپیک دوخته شده است.

 

 

 

پوند دلار GBP/USD:

جفت ارز GBP/USD امروز جمعه 27 مهر بهبود خود را از پایین‌ترین سطح دو ماهه به بالای 1.3050 گسترش می‌دهد. داده‌های قوی‌تر از انتظار فروش خرده انگلیس یک پیشنهاد جدید را در زیر پوند قرار می‌دهد. در همین حال، دلار آمریکا با توجه به فدرال اسپیک، برخی از سودآوری را پیش‌بینی می‌کند.

 

 

 

دلار استرالیا به دلار آمریکا AUD/USD:

جفت ارز AUD/USD امروز جمعه 27 مهر با توجه به داده‌های اشتغال قوی، که احتمال کاهش نرخ بهره RBA در سال 2024 را کاهش می‌دهد، افزایش می‌یابد. تولید ناخالص داخلی چین در Q3 نسبت به سال گذشته 4.6 درصد رشد کرد که در مقایسه با خواندن قبلی 4.7 درصد است. دلار آمریکا از گزارش قوی فروش خرده ایالات متحده حمایت کرد که احتمال افزایش نرخ اسمی توسط فدرال رزرو را افزایش داد.

0 0 رای ها
به این پست امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما درباره این پست چیست؟x